تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


برندینگ (Branding) یا برندسازی

    برای ایجاد برند، ۸ ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند:

    تبلیغات
    روابط عمومی
    پیشبرد فروش
    بازاریابی مستقیم
    فروش شخصی
    بسته بندی
    رویدادها و اسپانسرینگ
    خدمات مشتری

    برندینگ، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،
    بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد

    (دکتر امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی)

    برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.
    "اَل ریس، لورا ریس، سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی "

    برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : برند ,برندسازی ,برندینگ ,
    برندینگ (Branding) یا برندسازی

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز سه شنبه 9 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر